• جمعه 10 فروردین 1403

اسباب خير براي روستاييان با يکپارچه‌سازي آبفاي شهري و روستايي

کد خبر: 10326 تاریخ انتشار: 1399/07/20 12:33:00
نمایش: 860
اخبار
عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي يکپارچه‌سازي ابفاي شهري و روستايي را اقدامي ضروري و اسباب خير براي روستاييان دانست و گفت: اين اقدام کار درستي بود که البته خيلي زودتر از اينها مي‌بايست انجام مي‌شد.
تبدیل HTML به PDF
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و به نقل از تسنيم، اسماعيل حسين زهي عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم اظهار داشت: يکپارچه‌سازي شرکتهاي آب وفاضلاب شهري و روستايي باقيات صالحات و کار خوبي است که خيلي زودتر از اين، مي‌بايست عملياتي مي‌شد.

وي افزود: از سالها قبل و دولتهاي پيشين بحث يکپارچه‌سازي و تجميع شرکتهاي آب وفاضلاب شهري و روستايي مطرح بود و حتي اين موضوع در دولت نهم نيز در شوراي عالي اداري مصوب شد و اقدامات جدي هم در اين زمينه صورت گرفت، ولي متاسفانه بدليل برخي کارشکني‌ها که عمدتاً ناشي از ترجيح منافع و مطامع شخصي معدودي از افراد بر منافع ملي بود، اين بحث مشمول مرور زمان شد.

نماينده خاش، مير جاوه و بخشهاي نصرت آباد و کورين تصريح کرد: خوشبختانه در دوره اخير با پيگيريهاي وزارت نيرو و طي فرايند مربوطه و تصويب دولت و شوراي عالي اداري، اين يکپارچه‌سازي انجام شد؛ کار درستي که البته خيلي زودتر از اينها مي‌بايست انجام مي‌شد .

وي ادامه داد: يکي از وعده هاي وزير که در قالب برنامه پيشنهادي در زمان اخذ راي اعتماد به مجلس شوراي اسلامي ارايه شده بود، اصلاح ساختارهاي سازماني و بازآرايي شرکت‌هاي زيرمجموعه با رويکرد متناسب سازي و افزايش کارايي بود که بخشي از آن با يکپارچه سازي شرکتهاي آب و فاضلاب عملياتي شده و انشاالله هم سبب خير براي کشور و بخصوص مردم عزيز روستاها خواهد بود و هم باقيات صالحاتي براي متوليان کار مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت