• شنبه 1 اردیبهشت 1403
روابط‌عمومي‌ها در سايه بهبود روش‌ها و سازوکارهاي موجود، عملکردي ماندگار از صنعت آب و برق رقم مي‌زنند

پيام تبريک مديرکل روابط عمومي وزارت نيرو به مناسبت روز جهاني روابط عمومي

کد خبر: 10311 تاریخ انتشار: 1399/02/27 14:04:27
نمایش: 5143
اخبار
مديرکل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو، به‌مناسبت فرا رسيدن 27 ارديبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومي پيامي صادر کرد.
تبدیل HTML به PDF
⭕️ مديرکل روابط عمومي وزارت نيرو:
✅ روابط‌عمومي‌ها در سايه بهبود روش‌ها و سازوکارهاي موجود، عملکردي ماندگار از صنعت آب و برق رقم مي‌زنند

🔹مديرکل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو، به‌مناسبت فرا رسيدن 27 ارديبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومي پيامي صادر کرد.

🔹به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، در پيام "صديقه ببران" آمده است: «روز ارتباطات و روابط عمومي فرصتي است تا از خدمات شايسته همکاران در مجموعه روابط عمومي وزارت نيرو قدرداني نماييم. روزي که يادآور تلاش‌هاي بي‌وقفه و خالصانه مردان و زناني است که با وجود شرايط ويژه‌اي که در آن قرار داريم، همچنان سنگيني بار ارتباطات و اطلاع‌رساني را به دوش کشيدند که بارزترين نمونه آن تلاش‌هايي است که در راستاي پوشش رسانه‌اي عملکرد صنعت آب و برق در روزهايي که کشور درگير شيوع بيماري است، صورت گرفت. 

🔹اين روز همچنين فرصتي است براي شناسايي هرچه بيشتر و بهتر نقاط قوت و ضعف و بازنگري عملکرد مجموعه روابط عمومي‌هاي صنعت آب و برق. ترديدي نيست که با اتکال به خداوند متعال، مي‌توان در سايه بهبود روش‌ها و سازوکارهاي موجود، عملکردي بهتر و ماندگار تر در راستاي انعکاس بخشي از خدمات همکارانمان و مجموعه صنعت آب و برق در خدمت به مردم شريف ايران رقم زد.

🔹از جمله مهم‌ترين اهدافي که مي‌بايست به آن دست يافت، ارائه گسترده و موثرتر آثار و نتايج تلاشگران صنعت آب و برق و مجموعه وزارت نيرو در ادامه ساخت و سازها و اصلاح سازوکارها در قالب پويش #هرهفتهالفب_ايران است. اين تلاشي است که مي‌تواند در کنار آموزش و ارتباط دوسويه با مخاطبان، ضمن افزايش اميد به کارآمدي خدمتگذاران مردم در مجموعه وزارت نيرو، تاثير عميقي در راستاي افزايش اعتماد، تاب‌آوري مشترکان و مديريت مصرف، به عنوان اهداف هميشگي روابط عمومي‌هاي صنعت آب و برق برجاي گذارد.

🔹روز روابط عمومي را حضور شما همکار گرامي تبريک و تهنيت گفته و از خداوند متعال سلامتي و موفقيت‌تان را خواستارم. اميدوارم به لطف خداوند و به ياري يکديگر، همچنان با سربلندي، خدمتگزار هم ميهنان‌مان در مجموعه وزارت نيرو باشيم.»

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت