• جمعه 10 فروردین 1403

اصلاح شبکه‌هاي آب شرب و فاضلاب شهري فرادنبه بروجن تا پايان سال

کد خبر: 10293 تاریخ انتشار: 1398/08/02 10:40:04
نمایش: 2612
اخبار
مدير آب و فاضلاب شهري فرادنبه، از اتمام پروژه اصلاح شبکه آب شرب به طول 3 کيلومتر و شبکه فاضلاب شهري به طول 9 کيلومتر در اين شهر تا پايان سال خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو(پاون)، "مراد احساني" با اشاره به اينکه فرادنبه يکي از شهرهاي بروجن از توابع استان چهارمحال و بختياري داراي حدود 14 هزار نفر جمعيت است، گفت: توزيع آب در اين شهر براي 5500 فقره اشتراک از طريق شبکه آب شرب به طول 52.5 کيلومتر صورت مي‌گيرد.
وي با بيان اينکه عمده تامين آب اين شهر از طريق چاه‌هاي آب صورت مي‌گيرد، افزود: تعداد هفت حلقه چاه در اين شهر حفر شده که هم‌اکنون سه مورد آن فعال است و مجموعا 28 ليتر بر ثانيه آب شرب مورد نياز شهر را تامين مي‌کنند. آب شرب استخراج شده از طريق خطوط انتقالي به طول 21.4 کيلومتر به مخازن آب اين شهر منتقل مي‌شود.
مدير آب و فاضلاب شهري فرادنبه در مورد پروژه اصلاح شبکه آب شرب گفت: طبق برآورد کارشناسان بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب، پنج کيلومتر از طول شبکه آب شرب در اين شهر نياز به اصلاح داشته که با تأمين بودجه مورد نياز سه کيلومتر آن تا پايان سال انجام خواهد پذيرفت.
احساني در ادامه با اشاره به اجراي پروژه فاضلاب اين شهر افزود: در زمينه فاضلاب، هم اکنون عمليات ساخت تصفيه‌خانه در حال انجام بوده که بخش ساختماني پروژه تا پايان ارديبهشت 99 و بخش الکترومکانيکال آن در سال‌هاي آتي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

منبع: وبسايت خبري وزارت نيرو (پاون)

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت