• جمعه 10 فروردین 1403

برگزاري مسابقات مهرات هاي فني_تخصصي بهره برداري آبفاي چهارمحال وبختياري

کد خبر: 10290 تاریخ انتشار: 1398/07/17 13:53:33
نمایش: 2233
اخبار
مرحله استاني اولين دوره مسابقات مهارت‌هاي فني و تخصصي بهره‌برداري شرکت‌هاي آب و فاضلاب در هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد آغاز شد.
تبدیل HTML به PDF

معاون بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در اين مراسم گفت : اولين دوره مسابقات ملي مهارت هاي فني و تخصصي بهره برداري در سطح شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و در سه مرحله استاني، منطقه اي و کشوري براي تيم هاي عملياتي اجرايي در شرکت هاي آب و فاضلاب برگزار مي شود.

 مهندس ترابيان اظهار داشت : شرکت ها با حضور در اين دوره از مسابقات در ۳ محور نصب انشعابات آب، آماده سازي تابلوهاي برق و تعميرات خطوط اصلي به رقابت مي پردازند و در پايان نفرات برتر سطح دوم به مرحله کشوري اعزام مي شوند .

وي هدف از برگزاري مسابقات مهارت هاي فني و تخصصي را ارتقا سطح دانش و آگاهي بهره برداران، ايجاد بستر مناسب براي پيشبرد اهداف شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي، ايجاد روحيه نشاط بين کارکنان، توسعه مشارکت جمعي، افزايش سرعت، دقت و کيفيت انجام کار، يافتن استعدادهاي ويژه، تبادل افکار و روش هاي اجراي کار و ... عنوان کرد.

وي خاطرنشان کرد: در اين رقابتها سطح مهارت هاي فني و تخصصي بهره برداران شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي استان چهارمحال و بختياري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مرحله نهايي اولين دوره مسابقات کشوري مهارت هاي فني و تخصصي شرکت هاي آب و فاضلاب در تاريخ ۱۰ و ۱۱ دي ماه در استان اصفهان برگزار مي شود و ۳۵ تيم که شامل برگزيده گان ۷ بلوک در کشور هستند در ۵ محور مهارت هاي فني و تخصصي آنها مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت