• جمعه 31 فروردین 1403

پيام تبريک آقاي مهندس جانباز، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت مهندسي آبفا به مناسبت فرا رسيدن سال نو

کد خبر: 10276 تاریخ انتشار: 1398/01/03 01:15:50
نمایش: 1404
اخبار
تبدیل HTML به PDF

بسم الله الرحمن الرحيم

يا مقلب القلوب والابصار 
يا مدبر الليل و النهار 
يا محول الحول و الاحوال 
حول حالنا الي احسن الحال



فرارسيدن سال نو و بهار طبيعت را به همکاران عزيز صنعت آب و فاضلاب کشور تبريک مي‌گويم و تقارن آن را با ولادت حضرت امام علي(ع) به فال نيک مي گيرم. سال ۹۷ با تمام دشواري‌ها و فراز و نشيب‌هايش تمام شد و اينک در آستانه سال تازه‌اي هستيم. در سال ۹۷ يکي از سخت‌ترين تابستان‌هاي سال‌هاي اخير را پشت سر گذاشتيم و به لطف خدا و با تدبير و زحمت تمام تلاشگران صنعت، برگ زرين ديگري بر کارنامه بخش آب و فاضلاب ايران افزوده شد. خوشبختانه رحمت الهي در ماه‌هاي اخير وضعيت مناسبي را براي تامين آب شرب مردم در بسياري از نقاط کشور فراهم نموده است. با اين همه علاوه بر آنکه هنوز هم تعدادي از شهرها و روستاها مشکلاتي در تامين آب خواهند داشت، بايد تلاش کنيم تا ضعف‌هاي خود را در تاب‌آوري و پايداري خدمات آب شهرها و روستاهاي کشور جبران کنيم و وضعيت تثبيت شده‌تري را براي سال‌هاي آينده ايجاد کنيم.
در سال آينده لازم است تا اولويت‌هاي ويژه‌اي را مدنظر داشته باشيم. توان کارشناسي و مديريتي ما در سراسر کشور مي‌بايست به کار بسته شود تا بتوانيم اعتمادي که در مسئولان و مردم ايجاد کرده‌ايم را حفظ کنيم و حتي ارتقا دهيم. ضرورت دارد رابطه صنعت آب و فاضلاب با مردم و مسئولين بخش‌هاي مختلف توسعه يابد و بر اساس يک برنامه منسجم، ضمن گسترش آگاهي‌بخشي و ارتباطات، زمينه افزايش رضايت از مجموعه صنعت آب و فاضلاب را فراهم آوريم. اين رضايت‌مندي، سرمايه اجتماعي ارزشمندي براي فعاليت‌هاي آينده صنعت خواهد بود.
بايد بدانيم شرکت‌هاي آب و فاضلاب نيازمند يک جهش از حيث بهره‌وري و کارايي هستند و اين مهم تنها با توسعه ساختاري چابک و فرايندهايي به روز شده امکان پذير خواهد بود. براي دستيابي به اين هدف لازم است تا تمام مديران و کارشناسان و نخبگان صنعت با انديشه‌ورزي و مداقه در روندهاي داخلي و خارجي و مسايل دروني و محيطي صنعت آب و فاضلاب، راه حل‌ها و پيشنهادات گره‌گشايي را براي ارتقاي کارآمدي نهادي صنعت آب و فاضلاب ارايه نمايند تا به نقشه راه و برنامه عمل مورد توافقي براي توسعه صنعت منجر گردد. در اين ميان، توسعه نظام برنامه ريزي و نظارتي صنعت و موضوع الکترونيکي کردن فعاليت‌ها و فرايندها براي افزايش شفافيت، بهره وري و رضايتمندي مردم و نيز کاهش هزينه ها امري ضروري است.
دشواري‌هاي مالي و اقتصادي براي بخش آب و فاضلاب قابل پيش بيني است. با اين همه، ظرفيت‌ها و توان تخصصي و وجود نقاط بهبود فراوان، اين اميد را ايجاد مي‌کند که در صورتي که خردمندي مناسبي در اداره شرکت‌ها، مديريت اقتصادي و توسعه درآمدها و سرمايه گذاري‌ها داشته باشيم، بتوانيم ضمن عبور از اين دشواري‌ها، صنعت را در جايگاه بالاتري از وضعيت فعلي و با پايداري اقتصادي بيشتر متصور گرديم.
اميد است با همت تمامي همکاران و همه تلاش‌گران و دلسوزان صنعت در دولت و بخش خصوصي، امکان رفع و کمرنگ نمودن مسايل صنعت فراهم شده و شاهد شکوفايي بيش از پيش صنعت آب و فاضلاب و ارتقاي روز افزون خدمات به مردم عزيز و شريف ايران اسلامي باشيم.
در پايان لازم است به همه همکاران و تلاشگران صنعت آب و فاضلاب خسته نباشيد گفته و براي آنها و تمام مردم عزيز کشورمان سالي سرشار از سلامتي و موفقيت و آرامش آرزو کنم.


حميدرضا جانباز
رييس هيات مديره و مديرعامل

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت