چهار شنبه 30 آبان 1403
خانه
اخبار
اطلاع رسانی قطع آب
لیست اخبار
واحدها و بخشها
نمودار سازمانی
شفافیت
میز خدمت الکترونیکی
معاملات
سامانه ستاد
مزایده و مناقصه
تحقیقات
اعضای کمیته تحقیقات
اولویت های پژوهشی
فرم خام پروپوزال
پروژه های پژوهشی انجام شده
سامانه جامع تحقیقات
مقالات
پیوندها
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
معرفی سامانه ستاد
درگاه سامانه ستاد
سازمانهای بالا دستی
سازمانهای آب منطقه ای
شرکتهای آب و فاضلاب
شركتهاي مادرتخصصي
وب سایت های صنعت آب و برق/ وزارت نیرو
سامانه جامع تحقیقات صنعت آب و فاضلاب
سایر
سامانه اندیشیار
بيانيه راهبرد مشاركت عمومي وزارت نیرو
پیشخوان ملی مجوزهای کشور
درباره ما
گالری تصاویر
معرفی سازمان
تاریخچه
خط مشی امنیت اطلاعات
اهداف و سیاست ها
اساسنامه
منشور اخلاقی
بیانیه حفظ حریم خصوصی
بیانیه توافق سطح خدمت
دستورالعمل نحوه بارگزاری محتوای وب سایت
قوانین و مقررات
خدمات مشترکین
خدمات الکترونیک
تعرفه آب بها و فروش انشعاب
معرفی خدمات الکترونیک
آزمایش کنتور
امکان پرداخت صورتحساب
اعلام کارکرد کنتور
واگذاری انشعاب فاضلاب
واگذاری انشعاب آب
قطع موقت و وصل انشعاب
نصب سیفون اضافی
فروش آب تانکری
جمع آوری یا ادغام انشعاب
تفکیک کنتور
تغییر واحد مسکونی
تغییر مکان وسایل اندازه گیری
تغییر کاربری انشعاب
صورتحساب میان دوره
تغییر مشخصات
تغییر کاربری انشعاب
تغییر قطر انشعاب
تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب
تعویض کنتور
پیشنهادات، انتقادات و بررسی شکایات
پاسخ به استعلام
بررسی صورتحساب
سوالات متداول
نظرسنجی های فعال
فایل ها و چند رسانه ای
سامانه ثبت شکایات
ثبت درخواست و پرسش
راهنمای تکمیل فرم های خدمات الکترونیک
دفاتر پیش خوان
خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت
بخش اختصاصی افراد کم توان
تلفن گویای 1522(واحد پاسخگویی خدمات)
سامانه مدیریت خدمات دولت
ثبت حوادث(122)
اطلاع رسانی قطع آب
تماس با ما
تماس با مسئولین
ارتباط با ستاد
سامانه ارتباطی
ارسال نظرات
نقشه سایت
EN
صفحه اصلی
لیست نظرسنجی های فعال
لیست نظرسنجی های فعال
واگذاری انشعاب آب - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی واگذاری انشعاب آب انجام شده است ؟
واگذاری انشعاب آب - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است ؟
واگذاری انشعاب آب - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است ؟
واگذاری انشعاب آب - چه میزان از هماهنگی زمان نصب انشعاب و عملیات حفاری و پرسازی توسط عوامل شرکت رضایت دارید ؟
واگذاری انشعاب فاضلاب - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی واگذاری انشعاب فاضلاب انجام شده است ؟
واگذاری انشعاب فاضلاب - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است ؟
واگذاری انشعاب فاضلاب - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است ؟
واگذاری انشعاب فاضلاب - چه میزان از هماهنگی زمان نصب انشعاب و عملیات حفاری و پرسازی توسط عوامل شرکت رضایت دارید؟
تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز روند خدمت و زمان بندی تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب انجام شده است ؟
تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است ؟
تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است ؟
تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب - چه میزان از نحوه ارائه خدمت و اصلاح اطلاعات پایه پرونده رضایت دارید؟
تعویض کنتور - آیا اطلاع رسانی روند تعویض کنتور مورد نظر به نحو مناسب انجام شده است؟
تعویض کنتور - چه میزان از هماهنگی زمان تعویض رضایت دارید؟
تغییر مکان وسایل اندازه گیری - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی تغییر مکان وسایل اندازه گیری انجام شده است؟
تغییر مکان وسایل اندازه گیری - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
تغییر مکان وسایل اندازه گیری - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
تغییر مکان وسایل اندازه گیری - چه میزان از هماهنگی زمان نصب انشعاب و عملیات حفاری و پرسازی توسط عوامل شرکت رضایت دارید؟
بررسی صورتحساب - آیا درگاههای ارتباطی و مدارک مورد نیاز و فرآیند بررسی صورتحساب به نحوه مناسب اطلاع رسانی شده است؟
بررسی صورتحساب - آیا از کیفیت ، سرعت و دقت در ارایه خدمت مورد درخواست رضایت دارید؟
مشاهده سوابق - آیا درگاههای ارتباطی و مدارک مورد نیاز و فرآیند مشاهده سوابق(المثنی و ...) کنتور به نحوه مناسب اطلاع رسانی شده است؟
مشاهده سوابق - آیا از کیفیت ، سرعت و دقت در ارایه خدمت مورد درخواست رضایت دارید؟
پیشنهادات - آیا اطلاع رسانی در خصوص درگاههای ارتباطی با شرکت در خصوص ارائه پیشنهاد – انتقاد یا شکایت خود انجام شده است؟
پیشنهادات - آیا از نحوه رسیدگی به پیشنهاد – انتقاد یا شکایت خود رضایت دارید؟
تغییر قطر انشعاب - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی تغییر قطر انشعاب انجام شده است؟
تغییر قطر انشعاب - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
تغییر قطر انشعاب - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
تغییر قطر انشعاب - چه میزان از هماهنگی زمان نصب انشعاب و عملیات حفاری و پرسازی توسط عوامل شرکت رضایت دارید؟
تغییر مشخصات - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی تغییر مشخصات انجام شده است؟
تغییر مشخصات - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
تغییر مشخصات - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
تغییر مشخصات - چه میزان از نحوه ارائه خدمت و اصلاح اطلاعات پایه پرونده رضایت دارید؟
آزمایش کنتور - آیا اطلاع رسانی روند آزمایش کنتور مورد نظر به نحو مناسب انجام شده است؟
آزمایش کنتور - چه میزان از هماهنگی زمان آزمایش کنتور رضایت دارید؟
تفکیک کنتور - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی تفکیک کنتور انجام شده است؟
تفکیک کنتور - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
تفکیک کنتور - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
تفکیک کنتور - چه میزان از هماهنگی زمان نصب انشعاب و عملیات حفاری و پرسازی توسط عوامل شرکت رضایت دارید؟
صورتحساب میاندوره - آیا درگاههای ارتباطی و مدارک مورد نیاز و فرآیند صورتحساب میاندوره اطلاع رسانی شده است ؟*
صورتحساب میاندوره - آیا از کیفیت ، سرعت و دقت در ارایه خدمت مورد درخواست رضایت دارید ؟*
امکان پرداخت صورتحساب - آیا درگاههای ارتباطی و مدارک مورد نیاز و فرآیند امکان پرداخت صورتحساب کنتور به نحوه مناسب اطلاع رسانی شده است :*
امکان پرداخت صورتحساب - آیا از کیفیت ، سرعت و دقت در ارایه خدمت مورد درخواست رضایت دارید؟
جمع آوری یا ادغام انشعاب - آیا اطلاع رسانی روند جمع آوری یا ادغام انشعاب مورد نظر به نحو مناسب انجام شده است؟
جمع آوری یا ادغام انشعاب - چه میزان از هماهنگی زمان جمع آوری یا ادغام انشعاب رضایت دارید؟
تغییر کاربری انشعاب - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی تغییر کاربری انشعاب انجام شده است؟
تغییر کاربری انشعاب - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
تغییر کاربری انشعاب - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
تغییر کاربری انشعاب - چه میزان از نحوه ارائه خدمت و اصلاح اطلاعات پایه پرونده رضایت دارید؟
تغییر واحد مسکونی - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی تغییر واحد مسکونی انجام شده است؟
تغییر واحد مسکونی - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
تغییر واحد مسکونی - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
تغییر واحد مسکونی - چه میزان از نحوه ارائه خدمت و اصلاح اطلاعات پایه پرونده رضایت دارید؟
اعلام کارکرد کنتور - آیا درگاههای ارتباطی و مدارک مورد نیاز و فرآیند اعلام کارکرد کنتور به نحوه مناسب اطلاع رسانی شده است؟
اعلام کارکرد کنتور - آیا از کیفیت ، سرعت و دقت در ارایه خدمت مورد درخواست رضایت دارید؟
نصب سیفون اضافی - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی نصب سیفون اضافی انجام شده است؟
نصب سیفون اضافی - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
نصب سیفون اضافی - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
نصب سیفون اضافی - چه میزان از هماهنگی زمان نصب انشعاب و عملیات حفاری و پرسازی توسط عوامل شرکت رضایت دارید؟
پاسخ به استعلام - آیا اطلاع رسانی مناسب درخصوص مدارک مورد نیاز – روند خدمت و زمان بندی پاسخ به استعلام انجام شده است؟
پاسخ به استعلام - آیا ارزیاب در زمان مقرر با لباس فرم شرکت و برخورد مناسب به محل مراجعه نموده است؟
پاسخ به استعلام - آیا چگونگی محاسبات و شرایط ان به نحو مناسب اطلاع رسانی شده است؟
پاسخ به استعلام - چه میزان از نحوه ارائه خدمت و اصلاح اطلاعات پایه پرونده رضایت دارید؟
قطع موقت و وصل انشعاب - آیا اطلاع رسانی روند قطع موقت و وصل انشعاب مورد نظر به نحو مناسب انجام شده است؟
قطع موقت و وصل انشعاب - چه میزان از هماهنگی زمان قطع موقت و وصل انشعاب رضایت دارید؟
کیفیت اب اشامیدنی را چگونه ارزیابی می کنید؟
فشار شبکه و استمرار جریان آب را چگونه ارزیابی می کنید؟
سرعت حضور گروه عملیاتی و رفع حوادث آب را چگونه ارزیابی می کنید؟
روند رسیدگی در مناطق مشترکین را چگونه ارزیابی می کنید؟
آیا از شیوه آگاهی رسانی شرکت آب و فاضلاب در خصوص قطعی های آب رضایت دارید؟
نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را چگونه ارزیابی می کنید؟
تا چه اندازه تمایل دارید شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری را در بهبود خدمات حمایت و همکاری نمائید؟
اگر دستگاه های خدمت رسان را از نظر کیفیت خدمات رسانی به شرح ذیل (آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری) تقسیم بندی کنیم، شرکت آب و فاضلاب در کدام رده خواهد بود؟
دلیل مراجعه شما به شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری چه بوده است؟
ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت