• جمعه 10 فروردین 1403
توزيع آب بسته بندي

تداوم آبرساني در شرايط اضطراري

کد خبر: 30461 تاریخ انتشار: 1401/05/11 13:13:09
نمایش: 807
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از تداوم آبرساني به مردم در شرايط اضطراري وقوع سيل خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
احمد رضا محمدي با اعلام اين خبر افزود: در جهت دسترسي مردم سيل زده استان به آب آشاميدني سالم و بهداشتي شرکت آب و فاضلاب اقدام به توزيع آب بسته بندي با دستگاه تمام اتوماتيک خود نموده است.

دکتر محمدي گفت: شهرها و روستاهايي که درگير سيل شده اند در کمترين زمان ممکن با سعي و تلاش شبانه روزي همکاران سيستم آبرساني آنها ترميم و در مدار بهره برداري قرار گرفته است.
وي ياد آوري نمود علاوه بر اينکه با راه اندازي دستگاه بسته بندي آب شرکت آب و فاضلاب و ارسال آب بسته بندي به نقاط آسيب ديده تانکرهاي آبرساني سيار اين شرکت نيز در حال خدمت رساني به مردم سيل زده مي با شند.
نامبرده افزود: شهرها و روستاهايي در شهرستانهاي بن ، کوهرنگ ، شهرکرد ، سامان ، اردل و لردگان درگير سيل ناشي از مانسوني تابستان 1401 شده اند.
مدير عامل شرکت آبفا در پايان گفت: علاوه بر اينکه اکيپ هاي حوادث آب در گير برقراري جريان آب پايدار در شبکه آبرساني هستند اکيپ هاي حوادث فاضلاب اين شرکت نيز در جهت تخليه گل و لاي از منازل مردم در قالب گروههاي جهادي مشغول خدمت رساني به مردم شريف سيل زده در سطح استان مي باشند.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت