• جمعه 31 فروردین 1403

​کلنگ‌زني و شروع عمليات آبرساني در شهرکرد

کد خبر: 30458 تاریخ انتشار: 1401/05/02 10:37:08
نمایش: 734
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از انجام کلنگ‌زني اجراي رينگ اصلي بين مخازن ( غرب به شرق ) و زوم بندي شبکه آب شرب شهرکرد خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
  احمدرضا محمدي با اعلام اين خبر در اين مراسم گفت؛ اجراي اين پروژه آبرساني کمک شاياني به رفع مشکل تأمين آب در برخي از محله هاي مرکز استان چهارمحال و بختياري مي کند.

دکتر محمدي ضمن تشکر از همه دستگاه ها و مسئولان امر خصوصا  شهردار ي افزود؛ انشالله در آينده نزديک اين طرح در ديگر نقاط شهر هم اجرايي مي گردد.
نامبرده سپس به بيان مشخصات پروژه مذکور پرداخت و گفت؛ 

_ اعتبار ۲۲ ميليارد توماني براي اين پروژه در نظر گرفته شده که از اين اعتبارات  ۱۵ ميليارد تومان صرف خريد لوله و اتصالات شده و اعتبار اجراي پروژه نيز ۷ ميليارد تومان در برآورد شده است. 
وي طول خط را  ۳۵۰۰ متر عنوان نمود و گفت؛ سايز لوله اين پروژه ۴۰۰ الي ۳۰۰ ميلي متري  چدن داکتيل طراحي شده که جوابگوي افق طرح هم باشد.
رئيس هيئت مديره شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري ضمن تشکر از همکاري اعضاي شوراي اسلامي محل تامين اعتبار اين طرح را هم از محل تبصره ۳ و تنش وزارت نيرو برشمرد.
قابل ذکر است در اين مراسم دکتر حيدري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، مهندس نجفي سرپرست شهرداري شهرکرد،  اعضاي شوراي اسلامي شهر شهرکرد و تني چند از اهالي محله بروم پهنه شهرکرد هم حضور داشتند.

روابط عمومي شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت