• جمعه 10 فروردین 1403

نشست خبری مدیرعامل آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه

کد خبر: 10258 تاریخ انتشار: 1397/03/08 21:05:47
نمایش: 2662
اخبار
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 130 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری بالغ بر 146 میلیارد ریال در شهرهای استان اجرا می شود.
تبدیل HTML به PDF مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 130 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری بالغ بر 146 میلیارد ریال در شهرهای استان اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 130 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری بالغ بر 146 میلیارد ریال در شهرهای استان اجرا می شود.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا : قدرت الله بیگلری روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، طرح های جمع آوری فاضلاب را شامل؛ ناحیه غرب شهرکرد، هفشجان و طاقانک، لردگان، بلداجی و شهر بن دانست.
وی تصریح کرد: تاکنون 55 درصد از شهرهای استان زیر پوشش خدمات جمع آوری فاضلاب قرار گرفته است که با اجرای طرح های سال جاری این میزان به 74 درصد افزایش می یابد.
بیگلری با بیان اینکه میانگین اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب در شهرهای کشور 44 درصد است، گفت: هم اکنون بیش از 326 هزار نفر در استان زیرپوشش سیستم جمع آوری فاضلاب قرار دارد که بالاتر از میانگین کشور است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 7 طرح ایجاد فاضلاب در استان در حال پیگیری است که جزو طرح های ملی به شمار می رود و اعتبارات خوبی در دولت تدبیر و امید به این طرح ها اختصاص داده شده است.
بیگلری با اشاره به وقوع خشکسالی متوالی در استان افزود: با اجرای طرح انتقال آب بن - بروجن که هم اجرای خطوط لوله آن به پیشرفت 41 درصدی رسیده است، مشکل کمبود آب در شهرستانهای استان برطرف می شود.
وی تصریح کرد: امسال 5 شهر سامان، بروجن، فرادنبه، سفید دشت و کاج در تابستان با تنش آبی مواجه بود که با انجام تدابیر لازم منجر به قطعی آب در این مناطق نشد.
بیگلری همچنین از وجود 191 حلقه چاه تامین کننده آب مناطق شهری خبر داد و گفت: از این تعداد 155 حلقه وارد مدار شده و مابقی نیز به سبب خشکسالی از مدار خارج شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته 376 انشعاب غیرقانونی شناسایی و جمع آوری شد.
بیگلری، رفع کدورت آب شهرکرد را از مهمترین فعالیت های این نهاد اعلام کرد و افزود: این اقدام با ایجاد تصفیه خانه جدید و اختصاص اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال در حال پیگیری است.
به گزارش ایرنا، 221 هزار و 822 مشترک بالغ بر 607 هزار و 444 نفر در شهرهای استان از نعمت آب شرب سالم بهره مند هستند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت